A rendszerkarbantartás az informatika nélkülözhetetlen része, egyben az alapja is. Ügyfeleinkkel úgynevezett „service-level agreement” megállapodást kötünk, melynek értelmében szakembereink egy előzetes felmérést követően, meghatározott időn belül elkezdik az esetlegesen fennálló hiba megoldását. Cégünk kiemelkedő gyorsasággal, két órán belül elhárítja az ügymenetet akadályozó problémákat, ha külső tényező nem befolyásolja azt. Sokéves tapasztalatunknak köszönhetően vállaljuk, hogy a teljes leállással érintett karbantartások napja éves szinten maximum 3 napot vegyen igénybe, beleértve az előre tervezett karbantartásokat is, melyek során a klienstől kezdve a hálózaton át a szerverekig mindent átvizsgálunk annak érdekében, hogy minimálisra korlátozhassuk a hibalehetőségek számát és partnerünk minél kevesebb nehézségbe ütközzön a munkafolyamatok során.